Klang Media zakończyła proces rozbudowy zespołu, rebrandingu i tworzenia nowej strony internetowej. Do zespołu agencji dołączyli doświadczeni eksperci w dziedzinie public relations, a za zarządzanie firmą odpowiadać będą Magdalena Kowalska i Piotr Suchodolski.
Klang Media to agencja specjalizująca się obsłudze firm z sektora finansowego z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi cyfrowych, łącząca kompetencje z zakresu public relations i digital marketingu. Przyjście nowych członków zespołu stanowi znaczne wzmocnienie kompetencji agencji w dziedzinie public relations, poszerza zakres świadczonych usług oraz obsługiwanych branż. Za zarządzanie Klang Media odpowiadać będą Magdalena Kowalska oraz Piotr Suchodolski, którzy zasili szeregi organizacji jako nowi partnerzy. Do zespołu dołączyły również Agnieszka Sopińska oraz Marta Zoll, doświadczone ekspertki w dziedzinie komunikacji.
Magdalena Kowalska specjalizuje się w budowaniu reputacji liderów i firm, relacjach międzyludzkich, komunikacji strategicznej i inicjatywach wpływu społecznego, oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Jej dotychczasowe doświadczenie w PR obejmuje przede wszystkim współpracę z liderami rynku, firmami z sektora finansowego, NGOsami, start-upami, a także osobami publicznymi. Aktywnie angażuje się w działalność społeczną. Jest założycielką i prezeską Instytutu Mindset fundacji na rzecz psychoedukacji i promocji zdrowia psychicznego. Jako członkini Stowarzyszenia LiderShe wspiera inicjatywy budujące kompetencje przywódcze kobiet. Jest również jedną z ekspertek w fundacji Impakt z siedzibą w Toronto. Ukończyła Filologię Polską na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowe Studia PR w Szkole Głównej Handlowej oraz CSR w Akademii Leona Koźmińskiego. W październiku 2022 roku rozpoczęła studia Psychologii na Uniwersytecie SWPS.
– Strategiczna komunikacja wymaga holistycznego patrzenia na klienta, rozumienia otoczenia polityczno-społecznego, a także nieustannej kreatywności i umiejętności dostosowywania się do zmieniającej się rzeczywistości. Dlatego w Klang połączyliśmy kompetencje strategiczne z doskonałą znajomością narzędzi digitalowych, takich jak social, multimedia i SEO. Dzięki temu nie tylko pracujemy na wizerunek klienta, ale jednocześnie wspieramy realizację celów biznesowych – powiedziała Magdalena Kowalska, Partner w Klang Media
W zarządzaniu agencją Magdalena Kowalska wspierana będzie przez Piotra Suchodolskiego, eksperta z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy zarówno w wewnętrznych działach komunikacji, jak i w agencjach PR. W swojej karierze realizował projekty dla sektora finansowego, ale także dla branży dóbr luksusowych, napojów alkoholowych i dla kancelarii prawnych. Posiada bogate doświadczenie współpracy z dużymi międzynarodowymi korporacjami czy spółkami notowanymi na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest absolwentem historii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, London School of Public Relations, Nowoczesnej Komunikacji Marketingowej na Uniwersytecie SWPS oraz Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej.
Do zespołu agencji Klang! dołączyły również Agnieszka Sopińska oraz Marta Zoll. Pierwsza z nich jest dziennikarką z wieloletnim doświadczeniem pracy dla najważniejszych tytułów w kraju (Radio Zet, Rzeczpospolita, Dziennik, PAP), jak również ekspertką w dziedzinie public relations. Marta Zoll posiada z kolei kilkuletnie doświadczenie pracy w public relations dla dużych międzynarodowych organizacji z branży dóbr luksusowych (Swarovski, Louis Vuitton), finansowej, organizacji pozarządowych i firm konsultingowych. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego, Bradford University School of Management oraz Istituto Marangoni w Mediolanie.
Wzmocnienie zespołu agencji Klang Media zostało połączone z kompleksowym rebrandingiem oraz stworzeniem nowej strony firmowej. Zarówno nowa identyfikacja wizualna, jak i strona mają za zadanie lepiej pokazać obecny charakter organizacji, jak i zmieniony zakres świadczonych usług. Dzięki nowym członkom zespołu i przebudowie organizacyjnej, Klang Media staje się agencją świadczącą kompleksowe usługi public relations, łącząc strategiczne myślenie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi cyfrowych. Dzięki posiadanym kompetencjom, agencja oferuje również pomoc w zakresie komunikacji marketingowej, zapewniając tym samym dotarcie do grup docelowych z komunikatem i rozwój biznesu swoich klientów.
Klang Media został założony w 2016 r. Organizacja specjalizowała się dotychczas we współpracy z firmami z sektora finansowego, ze szczególną rolą branży fintech. Zajmowała się do tej pory zarówno obsługą z dziedziny digital PR, jak również działaniach marketingowych, takich jak produkcja contentu, SEO, komunikacja w social mediach.